Serviciul de Administrare a Domeniului Public Zalău este un serviciu public de interes local înfiinţat în baza H.C.L nr. 55 din 15.02.2018 al Municipiului Zalău cu personalitate juridică şi funcţionează sub autoritatea acestuia. Primarul Municipiului Zalău, Administratorul Public coordonează şi controlează activitatea Serviciului de Administrare a Domeniului Public Zalău care își are sediul pe b-dul Mihai Viteazu, Nr. 68, judeţul Sălaj.

SADP Zalău este organizat în birouri și compartimente , conform legislaţiei aplicabile şi a organigramei aprobate de Consiliul Local al municipiului Zalău. Are dreptul și obligația de a presta serviciul de administrare a domeniului public și privat al municipiului Zalău pentru activitățile:

  • Semnalizare rutieră și managementul traficului;
  • Administrare, amenajare, întreținere și exploatare parcări;
  • Administrarea, exploatarea, întreținerea și modernizarea piețelor;
  • Compartiment de gestionare a infrastructurii fizice subterane pentru rețelele de comunicații electronice;
  • Activitatea de pregătire a secțiilor de votare cu ocazia alegerilor.